Galet!

Igår kom Amanda och Ebba hit efter många ja och nej sms, haha! Men innan dom kom så gick jag och Linnea Paulsson en runda med hundarna eller med Ronja och Ina =) När vi kom hem igen gick jag in med henne och sedan upp på höloftet där vi skulle sova. Visst är de mysigt men alla grisar höll verkligen låda vilket var jobbigt :/ Vi spela spel, lyssna på musik och pratade, trevligt! Amanda somnade först av oss alla för hon hade ju gått upp fem på morgonen och vi andra somnade väl vid ett halv två :P Vi fick även besök av Mysan och Tippy :) Jag vaknade vid fyra av grisarna och sedan somna jag om igen men vakna vid halv åtta och då hade amanda med vaknat så vi låg och pratade men då vaknade Ebba och tyckte vi var jobbiga som pratade för hon kunde inte sova, hahaha! Men hon somnade om och de gjorde även vi =) Sedan vakna vi igen kvart över nio eller ja jag vakna och fick väcka de andra :P  Sedan rullade dagen bara på och jag var ute och gick med hundarna sen nu ikväll kolla ja på reprisen från sommarkrysset i lördags ;) Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och chattar och hundarna sover! Imorgon blir de Torekovs hamnfest med pizza ätning med amanda och familj och hundar =)

Puss Olivia och gänget!

Regnar, regnar och regnar :(

Nä nu tycker ja att de ska bli fint väder och inte regn hela dagarna var tog solen vägen? Ja idag var jag med pappa nere på elgiganten med min kamera och då sa dom att den var tvungen att åka in på lagning och att ja skulle ta ut batterier och minneskortet. Smart som ja är så säger jag att korten ligger ju på minneskortet och då tycker man att de ska han i affären komma på ju, haha xD Men en annan som jobbar där kom fram till att ja ska först lägga över bilderna på data och sen formater kameran så får väl testa de och om de inte funkar får vi åka in igen med den  ;) Sedan var det mot Ikea och sen hem igen =) Där 2 hundar väntade på mig och ville gå ut en runda så det blev de men just då skulle de börja regna spm värst och slutade precis när jag kom hem igen men det blev bara en liten runda :P Sen hände de inte så mycket men vi halv tre kom farfar så körde vi till Danskesjön och gick runt grustaget och fy så skitiga hundarna blev asså så när vi kom hem blev det duschen för dom båda! Sedan började jag laga då det blev schniztel och ris, mums! Inna vi skulle äta hitta vi blod på golvet i köket och  undrade var det kom ifrån men så hittade pappa en rättså fylld FÄSTING på golvet som vi tror suttit på Ina och sen ramlat av oxå har pappa trampat på den, örk säger jag bara!!! Nu sitter jag här och inte gör så mycket men ska snart kolla film med Linnea men vet inte vilken vi ska se bara, haha.

Danskesjön!

Igår var det Danskesjön, skoj skoj! cyklade upp där kvart äver sex typ och då var där redan massa folk! Hade Gnista med mig upp där och såå trött hon var. Vi grillade och satt och pratade lite och jag, rebecka, clara gick en runda med Gnista och sedan när vi gick tillbaka gick jag till Jocke och Sofis tält och pratade lite då man fick en skit god cider som smara vingummi :P Men vid halv tio cyklade jag, linnea och louise hem med Gnista och bytade lite kläder sen var det upp där igen. Då hade de kommit många flera och mörkt hade det blivit :P Sedan hände de inte så mkt men när klockan var typ halv ett börja de spela lite pop låtar så då kunde även vi dansa =) Vi cyklade hem vid halv två tror jag men somna inte förrän vid tre :P

Puss o kram Olivia

Mysig dag!

Igår körde jag in till Sanna där Emma oxå befann sig! Vid halv fyra tog vi bussen till Båstad och kollade på alla Sthlmare, haha! Skoj att höra hur Emma kommentera alla, liksom alla ser ju likadana ut antingen har de piké tröjor eller så har de skjortor i denna värmen :O!  Vi tog bussen igen vid tjugo i sex och AC i bussen var sönder så man svettades som en gris fast vande sig rätt snabbt! Men det var en skoj resa hem för underhållning hade man, haha ;P Vi var i Ängelholm vid typ halv sju då gick vi hem till Sanna och vi hade planerat att vi skulle bada men så bara öppnade sig himmelen och regnet öste ner och de åska och blixtrade. Så vi stannade inne och kolla skolkatalogen och pratade en massa innan det blev dax att sova då vi satt igång P.S I Love You, skit bra film för övrigt!!!! Vaknade av att Emmas bror ringde vid nio och sedan låg vi och pratade skit länge innan vi gick för att käka frukost som vi oxå gjorde jätte länge innan vi fixade till oss. Mitt i allt ringde Sannas mamma och ville att hon skulle börja jobba tidigare så då blev de genast lite brått :P Emma tog tåget kvart i tre och jag körde hem fem i tre och nu sitter jag här och chattar och myser lite =) Ikväll blir det bara chill och fixa lite på rummet sen datan ikväll, vilken data nörd jag är, hahahah!

Tack Sanna och Emma och Selma för 2 underbara dagar!

Puss o kram skumbanan Olivia

Roliga tider de :P

Detta var roliga tider det!

Detta var tider de! Längtar tillbaka!

Puss o kram skumbanan Olivia

Här händer de mycket :P

De har hänt en hel del, pappa kör motorcykel, gnistas vågar inte bada, haha! Idag var jag och Gnista inne hos Selma och Sanna inne i Ängelholm. Vi gick ner till Sibirien med hundarna och Gnista den fegisen vågade inte bada vad är de för hund jag har köpt!? Haha :P Dumma som vi var hade ingen av oss tagit med badkläder så varma var vi och inte ens badade vi fötterna, korkat eller vad, haha! Jaja på hemvägen gick Gnista och luktade överallt men hon var så trött att hon knappt orkade att gå. När jag skulle gå fram till henne så kollade hon på mig och tänkte, matte jag orkar inte gå mera bär mig snälla! Lite skoj var det tyckte jag för hon var såå söt när hon fick dom ögonen <3 Vi gick till Sibylla där vi fick vatten till hundarna och till oss och sedan fick vi även en glass, mums! Tog en Calippo Refresh med ananas min nya favorit =) Sedan vid halv fem åkte vi med hennes pappa hem och gick ut i trädgården med hundarna men sedan hann jag även testa henne GH innan mamma kom! När mamma hämtat mig och ja kom hem skulle vi äta och sedan tog jag och pappa en runda med motorcykeln men den är ju inte pappas utan hans brors motorcykel. Nu sitter jag här och ska nog snart kolla vänner, Wiiee och imorgon blir de kanske Båstad med bästa Sanna och Emma!

Lite olika bilder:

Puss Olivia

Ica och Cassi fest!

Igår åkte jag hem till Cassi för hon och Ica skulle ha 18 års fest. Möte Julia på stationen i Malmö vid kvart över fem och sedan gick vi till bussen där vi väntade på Klaudia i deras klass och sedan tog vi bussen till Cassi =) Cassi möte oss vid busshållplatsen och sedan gick vi hem till henne där Ica fanns på plats, Wiieee. Vid halv sju kom lite annat folk. De bjöds på lasagne och sedan glass och maränger till efterätt, mums säger jag bara! Vi gick ner i källaren där vi sjöng singstar hela kvällen typ, haha! Tack för en rolig kväll och roligt att träffa alla igen, hihi!

Puss o kram Olivia

Världens bästa dag! RixFm Festival!!!

Idag var det världens bästa dag! Åkte och hämtade Amanda och Ebba vid tolv och sedan var det av ner till Båstad där vi skulle träffa Måns Zelmerlöv! Vi började med att gå ner mot Peppes Bodega där vi gick till Lilla scenen för att invänta han men innan de så tävla ja och Ebba i olika tält som Tele 2, Samsung ultra touch och mekonomen men vann inget =( När klockan väl slog två så kom Måns till Scenen och vi väntade tills de var vår tur att gå upp till han, hihi! Nu äntligen var det vår tur först var Ebba fram och sedan jag och pratade lite med han, hihi. Sedan Linnea och Amanda så vi alla fick autografer och kort =)

Ska avlsuta med att detta har varit en fantastisk dag och Tack Amanda och Ebba för en underbar dag!

Ska lägga in bilder på min bilddagbok!

Pussar Olivia

Ps: Orkar inte berätta om USA så ni får kolla Idas blogg, haha :P Ds

Hemma igen!

Har inte varit så bra på att uppdatera när vi kommit hem, haha.  Skriver mer när jag kommer hem ikväll efter varit på stranden :P