Danskesjön!

Igår var det Danskesjön, skoj skoj! cyklade upp där kvart äver sex typ och då var där redan massa folk! Hade Gnista med mig upp där och såå trött hon var. Vi grillade och satt och pratade lite och jag, rebecka, clara gick en runda med Gnista och sedan när vi gick tillbaka gick jag till Jocke och Sofis tält och pratade lite då man fick en skit god cider som smara vingummi :P Men vid halv tio cyklade jag, linnea och louise hem med Gnista och bytade lite kläder sen var det upp där igen. Då hade de kommit många flera och mörkt hade det blivit :P Sedan hände de inte så mkt men när klockan var typ halv ett börja de spela lite pop låtar så då kunde även vi dansa =) Vi cyklade hem vid halv två tror jag men somna inte förrän vid tre :P

Puss o kram Olivia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0