Galet!

Igår kom Amanda och Ebba hit efter många ja och nej sms, haha! Men innan dom kom så gick jag och Linnea Paulsson en runda med hundarna eller med Ronja och Ina =) När vi kom hem igen gick jag in med henne och sedan upp på höloftet där vi skulle sova. Visst är de mysigt men alla grisar höll verkligen låda vilket var jobbigt :/ Vi spela spel, lyssna på musik och pratade, trevligt! Amanda somnade först av oss alla för hon hade ju gått upp fem på morgonen och vi andra somnade väl vid ett halv två :P Vi fick även besök av Mysan och Tippy :) Jag vaknade vid fyra av grisarna och sedan somna jag om igen men vakna vid halv åtta och då hade amanda med vaknat så vi låg och pratade men då vaknade Ebba och tyckte vi var jobbiga som pratade för hon kunde inte sova, hahaha! Men hon somnade om och de gjorde även vi =) Sedan vakna vi igen kvart över nio eller ja jag vakna och fick väcka de andra :P  Sedan rullade dagen bara på och jag var ute och gick med hundarna sen nu ikväll kolla ja på reprisen från sommarkrysset i lördags ;) Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och chattar och hundarna sover! Imorgon blir de Torekovs hamnfest med pizza ätning med amanda och familj och hundar =)




Puss Olivia och gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0