Regnar, regnar och regnar :(

Nä nu tycker ja att de ska bli fint väder och inte regn hela dagarna var tog solen vägen? Ja idag var jag med pappa nere på elgiganten med min kamera och då sa dom att den var tvungen att åka in på lagning och att ja skulle ta ut batterier och minneskortet. Smart som ja är så säger jag att korten ligger ju på minneskortet och då tycker man att de ska han i affären komma på ju, haha xD Men en annan som jobbar där kom fram till att ja ska först lägga över bilderna på data och sen formater kameran så får väl testa de och om de inte funkar får vi åka in igen med den  ;) Sedan var det mot Ikea och sen hem igen =) Där 2 hundar väntade på mig och ville gå ut en runda så det blev de men just då skulle de börja regna spm värst och slutade precis när jag kom hem igen men det blev bara en liten runda :P Sen hände de inte så mycket men vi halv tre kom farfar så körde vi till Danskesjön och gick runt grustaget och fy så skitiga hundarna blev asså så när vi kom hem blev det duschen för dom båda! Sedan började jag laga då det blev schniztel och ris, mums! Inna vi skulle äta hitta vi blod på golvet i köket och  undrade var det kom ifrån men så hittade pappa en rättså fylld FÄSTING på golvet som vi tror suttit på Ina och sen ramlat av oxå har pappa trampat på den, örk säger jag bara!!! Nu sitter jag här och inte gör så mycket men ska snart kolla film med Linnea men vet inte vilken vi ska se bara, haha.

  Puss Olivia och gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0