Här händer de mycket :P

De har hänt en hel del, pappa kör motorcykel, gnistas vågar inte bada, haha! Idag var jag och Gnista inne hos Selma och Sanna inne i Ängelholm. Vi gick ner till Sibirien med hundarna och Gnista den fegisen vågade inte bada vad är de för hund jag har köpt!? Haha :P Dumma som vi var hade ingen av oss tagit med badkläder så varma var vi och inte ens badade vi fötterna, korkat eller vad, haha! Jaja på hemvägen gick Gnista och luktade överallt men hon var så trött att hon knappt orkade att gå. När jag skulle gå fram till henne så kollade hon på mig och tänkte, matte jag orkar inte gå mera bär mig snälla! Lite skoj var det tyckte jag för hon var såå söt när hon fick dom ögonen <3 Vi gick till Sibylla där vi fick vatten till hundarna och till oss och sedan fick vi även en glass, mums! Tog en Calippo Refresh med ananas min nya favorit =) Sedan vid halv fem åkte vi med hennes pappa hem och gick ut i trädgården med hundarna men sedan hann jag även testa henne GH innan mamma kom! När mamma hämtat mig och ja kom hem skulle vi äta och sedan tog jag och pappa en runda med motorcykeln men den är ju inte pappas utan hans brors motorcykel. Nu sitter jag här och ska nog snart kolla vänner, Wiiee och imorgon blir de kanske Båstad med bästa Sanna och Emma!
 
Lite olika bilder:



Puss Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0