Mysig dag!

Igår körde jag in till Sanna där Emma oxå befann sig! Vid halv fyra tog vi bussen till Båstad och kollade på alla Sthlmare, haha! Skoj att höra hur Emma kommentera alla, liksom alla ser ju likadana ut antingen har de piké tröjor eller så har de skjortor i denna värmen :O!  Vi tog bussen igen vid tjugo i sex och AC i bussen var sönder så man svettades som en gris fast vande sig rätt snabbt! Men det var en skoj resa hem för underhållning hade man, haha ;P Vi var i Ängelholm vid typ halv sju då gick vi hem till Sanna och vi hade planerat att vi skulle bada men så bara öppnade sig himmelen och regnet öste ner och de åska och blixtrade. Så vi stannade inne och kolla skolkatalogen och pratade en massa innan det blev dax att sova då vi satt igång P.S I Love You, skit bra film för övrigt!!!! Vaknade av att Emmas bror ringde vid nio och sedan låg vi och pratade skit länge innan vi gick för att käka frukost som vi oxå gjorde jätte länge innan vi fixade till oss. Mitt i allt ringde Sannas mamma och ville att hon skulle börja jobba tidigare så då blev de genast lite brått :P Emma tog tåget kvart i tre och jag körde hem fem i tre och nu sitter jag här och chattar och myser lite =) Ikväll blir det bara chill och fixa lite på rummet sen datan ikväll, vilken data nörd jag är, hahahah!



Tack Sanna och Emma och Selma för 2 underbara dagar!

Puss o kram skumbanan Olivia



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...resan hem var galet rolig! xD Tack själv! Det var supermysigt! :)

2009-07-17 @ 15:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0