Hoppsan :P

Oj så längesedan det var som jag skrev här, haha! Ja det har hänt en del på Hunddagis fronten men även på hund fronten. På hunddagiset så är klinkern färdig lagd och alla rutorna är putsade och fönser ramarna är oljade så det vi väntar på just nu är att vattnet ska kopplas in, gallerna ska upp på boxarna, box dörrarna ska fixas och målas och elektrikern ska komma och koppla om strömmen! Så när allt det är klar blir det städa, städa och åter städa så där är rent och fint när dem första hundarna flyttar in i boxarna, läängtar!!!! Men som alla säger, njut nu medans du är ledig för sen kommer du att ha fullt upp :) Men det ska bli så himla skoj att få hålla på med det man är intresserad av och att få växa i det intresse man har och får lära sig mer och mer för vart år som kommer att gå! Glömde ju säga att jag har börjat på en hemsida och så fort jag har betal version kommer jag lägga ut länk tilld en så ni kan länka och tipsa släkt och vänner om mitt företag =)

Ja och sen har vi ju hund fronten då jag har beslutat mig att kastrera Gnista eftersom hon inte går att para och för att jag ska kunna ha kvar Blue för det vill jag ju <3 Då är det bästa att göra så eftersom det är bäst för oss alla tre, tyvärr :/ Jag vet att jag får skylla mig lite själv som skaffade en hane men eftersom han behövde ett hem och han är ju så underbar så kunde jag ju inte låta bli att skaffa honom! Får skaffa en ny tik valp som jag kan avla lite på, hihi. Nu ska jag krypa till sängs om jag får han den andra nere i soffan till att komma upp ;) Eftersom imorgon bär det av mot Småland för att umgås med fina vänner så hundarna och Jocke får stanna hemma, hehe.




Puss o God natt, Olivia & gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0