10 Maj!

Som ni säkert har märkt så bloggar jag inte så ofta längre, eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om och har tappat lusten lite. Det är mycket som ska fixas med innan man startar upp ett företag men jag läängtar när det väl är igång så att man kan få in lite pengar på kontot :) Idag torsdag vad jag inne med Gnista hos veterinären för att hon har varit i höglöp i en veckan nu och hon har även haft lite flytningar som inte sett så normala ut. Hos veterinären tog vi blodprov för att kolla om hon har en infektion i kroppen men det hade hon inte så nästa steg för att kolla livmodern var ultraljud, men även det var lite svårt att se eftersom hon vi hade var nybörjare så det slapp jag betala för :P Ibland ska man ha tur. Men för att vi skulle vara på vår helt säkra sida att hon inte hade livmoderinflammation så gjorde vi röntgen och det visade inget heller så nu ska jag bara hålla uppsikt över Gnista och kolla så hon inte får feber och så. Det som gjorde att jag blev misstänksam från början var att Blue går efter henne och vaktar henne som en hök fast hon inte är i höglöp, kanske han som fått fel på sitt luktsinne :P

Igår så var jag och mamma på IKEA och handlade lite saker till hunddagiset så nu får det verkligen gå undan!!!!

Världens finaste hund <3



Puss & Kram Olivia & gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0