Härlig runda i skogen!

Åh så skönt med fredagen och änsålänge har den börjat toppen bra och vädret gör det ju mycket bättre eftersom det känns som vår och solen värmer så skönt! Jag och Ida åt frukost och sedan vid tio kom Sanna och Nypon då vi kopplade hundarna och lastade in dem i bilen och körde upp mot skogen för att ta en långrunda där, härligt!! Jag testade även att ha Zaco nästan lös (hade spårlina på honom) och det funkade hdetur bra som helst så  kan man ju ha fler gånger =D Tycker så synd om honom att behöva vara kopplad i skogen när dom andra hundarna är lösa helt. Sen i eftermiddag ska jag och Ida ta en promenad och sedan blir det att hämta Linnea på stationen.

Inne i mitt blivande hunddagis händer det saker, har bestämt vad jag ska ha för färg och vi har även hämtat hem all klinker som ska ligga på golvet och sedan sett ut vad jag ska ha för disk där jag ska ha min data, skrivare m.m :) Så det är såå roligt att det går framåt och jag läängtar verkligen tills jag är igång så man slipper arbetsförmedlingen!

Bjuder på en gammal bild på hunarna eftersom vi alltid glömmer kameran när vi är ute och går :P



Puss & Kram Olivia och gänget.

Ps: har börjat på min blivande hemsida till dagiset :) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0