En hall full med hundar :P

Ja precis som rubriken lyder så ligger där just nu 4 hundar i hallen, är nämligen hundvakt till Icas hund Leo :) Han och Zaco blev bra kompisar och dem hade samma lekstil och sätt så det var roligt att se! Men Leo & Blue ska tjavsa lite innan det blir bra, inte konstigt med 2 okastrerade hanar där det bara skiljer typ 1 månad på. Men nu ligger dem så snällt i hallen av ovetande att det snart kommer en liten buse som heter Nypon så idag blir det verligen många hundar istället bara för tre :P

Imorgon ska jag passa Nypon från 10 till eftermiddagen och sedan på kvällen får jag se ifall jag ska träna eller inte, känner mig lite småkrasslig och vill ju inte bli sjuk nu till helgen då det bär av till den stora staden Sthlm eftersom det vankas Workshop från Hunddagisutbildningen! Glömt att berätta att jag fick gjort provet igår så nu hoppas jag bara att jag blir godkänd också =) Om jag blir det så innebär det att den kursen är slut denna veckan, härligt!! Nu ska man bara försöka hitta lite om vad jag ska ha för försäkring på mig själv och på företaget :)

En bild på när alla hundarna bodde nere i Svalöv:
(Bara Tarzan som saknas här idag <3 )



Puss & Kram Olivia & gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0