Fullt upp!

Känner att jag tappar det där med att blogga eftersom det händer så mycket nu med företaget och allt runtomkring. Sen vet jag inte heller om vad jag ska blogga om så har ni några förslag hör jag gärna dem :-) Träningen med Blue och Gnista ligger på is nu vilket jag tycker är lite tråkigt men hoppas börja träna med Blue snart!!!! Lite sugen på vallning eftersom han hat mycket av den egenskapen i sig men vet inte riktigt vart jag ska göra det......hm. Idag lördag är det lugnt, nästa helg blir det mer håll igång:-) Nehe nu ska vi ta och äta lite! Puss o kram Olivia & gänget


Kommentarer
Postat av: Emily Larsson

Hej!

Ser är du ska starta Hunddagis. :)
Jag håller också på med planer för att starta och är klar med affärsplan och budget nu.

Vill du maila mig, så jag kanske kan få lite tips och så? :) för du har kommit lite längre än mig som det verkar. :)

Mvh Emily.

2012-07-17 @ 19:55:46
URL: http://www.emilylarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0