Vilken helg!

Precis som rubriken lyder har det varit, i fredags var det fredagsmys med mamma, pappa, Jocke och hundarna då vi åt fläskfilé och skivade potatis och vid tio cirka satte jag vi igång filmen Miss Secret Agent, miss congeniality. En mycket bra, rolig och rogivande film! Vid tolv cirka åkte jag och jocke hem och sedan blev det sängen, skönt! På lördagen gick vi upp vid nio eftersom jag skulle vara hemma vid tio då jag och mamma skulle köra in till stan där hon skulle fixa några ärenden och prata med Åsa :) När det var gjort körde vi till blomsterlandet där det inhandlades nya blommor till både mamma och mig!

Väl hemma igen bytade jag om och väntade på att klockan skulle bli tre då jag körde till Svalbogård för att hjälpa till där lite till klockan fem då sista hunden gick hem :) Som jag längtar tills jag har mitt EGNA dagis =D Körde därifrån vid fem då jag kom hem, gick i duchen och sedan körde jag och hundarna upp till Jocke eftersom Emma, Daniel, Sara & Stefan skulle komma och äta pizza och spela spel! Vi spelade Sverige spelet som är ett roligt spel där man ska svara på frågor, både genom att svara med sant eller falskt men även skrika ut rätt svar =) Folket körde hem vid ett och då blev det sängen.

Söndagen tog vi en lååång sovmorgon vilket kan vara härligt ibland fast vi är rätt duktiga på att göra det varje helg, haha. Denna söndagen är den hemskaste jag någon sin varit med om! För middagen började bra men eftermiddagen dessvärre då vi fick reda på en mycket fruktansvärd sak :´( Kompisar till mina föräldrar, deras son hade hoppat framför tåget och inte nog med det så dog även en annan kompis till mina föräldrar i cancer :/ Man kan inte fatta det, ena stunden är man glad och lycklig oxå bara vänder allt sig om.

Vi tänker på deras familj, släkt och vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0