Nyår!

Har ju glömt bort bloggen lite och såg att jag glömde skriva om nyår =) Det firades hemma hos Jocke då vi var tre par, trevligt! Jag, Emma och Sara hade bestämt att vi skulle dela upp maten så, så blev det. Jag gjorde fläskfilé med potatisgratäng och en god sallad till det, mums! Emma gjorde förrätten som jag glömt vad det heter xD Sara fixade efterätten som blev marängswiss som oxå var mycket gott! När vi ätit satt vi och pratade lite innan vi gick ut och skulle elda Gånarps bocken som var jockes, haha xD


Den lilla bocken innan eldning :P

Sedan gick vi in och spelade julklapps spelet då jag och Jocke vann nästan allt, haha. Vid kvart i tolv cirka gick vi ut för att smälla raketer och även försöka få upp rislampor vilket inte gick så bra men till slut fick Stefan upp tre st =) Sen gick folket hem vid två, halv tre tror jag klockan var :)

Puss o kram Olivia & gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0