Bravo!

Efter mycket tänkande fram och tillbaka så har även mina hundar börjat äta Bravos färskfoder som inte innehåller massa spannmål utan rent kött! Dom är mycket glada över det och Blue är mer ivrig över att få mat än vad han var innan :) Eftersom han har dålig andedräkt så var det med en anledning till att jag bytade foder för läste på en sida att lätt stressade hundar inte skulle äta majs för det inne håller mycket socke så därför tänkte jag att ja kan ju testa bravo och se om det blir bättre och om han går upp i vikt :)
Klicka in på sidan, kolla och läs!
http://www.bravodjurfoder.se/

Nu har jag tre hundar som vill ut så får väl ta en runda med dem i detta härliga soliga vädret =)
P & K Olivia och gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0