Hösten är här!

Ja så känns det verkligen att hösten kommit vilket innebär att sommaren är över, tråkigt men sant :(
Det bara regnar och regnar men ibland så tittar solen framåt eller ja, iallafall så försöker den. Annars flyter väl allt på som vanligt, är fortfarande hundvakt åt Molly och Mimmi och dom ska vara här i en och en halv vecka till och sedan har man bara två hundar igen! Kommer nog kännas konstigt och inte så många att hålla reda på, haha. Häromdagen satt jag och gjorde en ritning på hur jag vill att mitt hunddagis ska se ut och seda när pappa kom hem så visade jag honom den och då började vi prata lite om hur man kunde göra med den gamla inredningen som redan är där. Jag tror och hoppas att den kommer bli bra =) Läängtar verkligen tills jag får igång det så man slipper gå och vara arbetslös och inte ha något att göra!

Här kommer en ritning på hur jag vill ha de :)


Om ni har några synpunkter på det så kommentera gärna!

Nu ska jag ta och lägga in lite kläder i garderoben och sedan städa mitt rum :)

Puss o kram Olivia & gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0