Galet!!!

Helt sjukt att 5 veckor kan gå såå fort, idag så åker Molly och Mimmi hem vilket kommer kännas konstigt för mig att bara hålla reda på två hundar xD Men dessa veckorna har det hänt så mycket och jag har lärt Mimmi att åka bil, stolt =) Blivit som ett litet träningsläger de varit på, hänt så mycket hela tiden med ljud, djur och miljöombyte. Men tur är så är dem inte så långt borta så jag kan ju hämta dem när jag vill, hehe. Har förresten blivit ändring på hur hunddagiset ska se ut, kommer bild sen när jag ritat in den på datorn. Eftersom jag nu sitter och skriver på mamma blogg data för min laddar sladd till min Mac är sönder :( Blir att köpa ny nu i veckan!

Annars flyter väl allt på som vanligt, läser böcker till hunddagisutbildningen och väntar på svar från handledaren i Sthlm om när vi ska åka upp! Hoppas få svar snart!!!! Vet ni vad snart är September med slut och då är det bara 3 mån kvar tills jag blir 20!!!!! Nä nu ska jag kanske kolla film eller läsa, hm....svårt val, haha.

En bild på godingarna bjuder jag på en sådan här regnig onsdag!



Puss o kram skumbanan Olivia & gänget <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0