Fredag!!!!

Äntligen fredag, härligt! Hoppas på att denna dagen kan erbjuda något mer positivt :) Om någon timme blir det promenad på stranden =D Ikväll hoppas jag på att bara sitta och slappa framför tvn då jag inte ska göra något alls!! Eftersom det snart blir 4 veckor intensiv Starta eget kurs i Hbg om jag både ser framemot med ändå inte, jobbigt att det skulle vara där :( Men Men sånt är det. En annan tråkig sak jag kan berätta är att det blir inget Sthlm detta året pga att det datumet de blev kunde varken jag eller Sanna :( Typsikt!!!! Så jag går och är lite småirriterad på de men det är väl bara att blicka framåt och vänta tills Januari/Februari. Nu ska jag fixa lite innan det blir stranden!

Hej svej så länge! Olivia & gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0