Nu är det mycket!

Ja precis som överskriften lyder så händer det väldigt mycket nu framöver, kursen snart slut bara en vecka kvar helt galet!! Men man har fått bra kompisar/kontakter som man kommer kunna ha kontakten och få tips och svar på frågor. Nästa helg blir det till att hjälpa till på ett hundpensionat hela helgen från fre - sön och vecka där på ska man vara hundvakt till lilla Selma som är en Golden retriver :) Idag (onsdag) har jag skrivit en recension på böckerna från hunddagisutbildningen så nu börjar man se ett slut på den kursen med, skönt! Så att man kan börja på andra kurser, vill ju vara klar tills man öppnar sitt dagis/pensionat. Nu ikväll ska jag kolla Greys Anatomy och sedan soova!! Glömde säga en sak ju, Gnista har börjat löpa men tur så har man hittat hundvakt som kan ha henne när det är som värst så man slipper har en gnällande Blue :P

Undrar en sak är det bara jag som känner mig trött och allmänt dåsig?

Puss o kram Olivia & gänget

Kommentarer
Postat av: linnea Andersson

Oj, glömde helt bort Grey's anatomy idag... var det bra?

2011-10-19 @ 21:51:20
URL: http://linneaamalia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0