Vilken pysselhelg =)

I fredags var det dax för en jul tradition nämligen stöpa ljus =D Så vid kvart över tio var jag på Östra Karups parkeringsplats för att bli hämtad av Rebecca (Mias dotter) för att sedan styra kos mot Knäred där vi befann hos hela dagen. Det var jag, Rebecca, hennes mormor och vännina och sedan en vännina till Mia och stackars Mia fick stanna hemma pga av att hon blivit sjuk :/

Jag gjorde ett grenljus, två vanliga ljus med motiv på och en ljuskrona med hjärtan, bild kommer när jag tagit kort och lagt in dem på datan, ljusstöpning är något jag verkligen tycker ni ska testa på! =) Sen på lördagen var det dax att julstäda och hänga upp stjärnorna och gardinerna i köket och sedan på kvällen kom min moster och hennes man och då åt vi hemlagad pizza, mums! Vid cirka elva på kvällen körde jag och hundarna upp till Jocke där han hade sin bror med familj och deras päron :P

Söndagen var det dax för nästa pysseldag nämligen vi skulle göra våra egna smycke och jag hade redan klart för mig vad jag skulle göra när jag kom dit! Jag har kommit på det att om jag skulle haft intresse och ro till att pyssla så hade det nog varit en bra sysselsättning för mig eftersom resultaten blir såå bra och snygga :P

Här kommer en bild på mitt halsband:



Nu kallar kudden, God natt <3

Olivia & gänget!


Kommentarer
Postat av: FARMOR

Vad pysslig du är. Stöpa ljus och göra smycken.Vilket fint halsband ser framemot att få se dina fina ljus.Kram Farmor

2011-11-29 @ 11:09:23
Postat av: Olivia

Tack så mycket =)

2011-11-30 @ 00:11:22
Postat av: LouiseBladh

Svar: Tack Olivia! Ja där har jag ju inte tittat än ! tack för tipset! :)



KRAM Louise

2011-12-06 @ 22:20:45
URL: http://louisebladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0