Snart helg igen vilket innebär fredagsmys <3

Jaha och snart vart det helg igen, helt galet hur fort veckorna går och snart är det 1: advent, helt galet :P För en gångs skull har jag inget planerat förutom att imorgon blir det väla/Ikea och sedan fredagsmys <3 Mitt hunddagis planerande går framåt, just nu väntar jag bara på att grisarna åker ut och sedan kan vi börja städa/tvätta i stallen som jag ska ha mitt dagis i, wiiee läängtar såååå. Att få hålla på med det som jag är intresserad av och jag tror att jag kommer växa i mig i själv och min kunskap om hundar!

Ni som undrar så kommer jag att erbjuda kurser, veterinärvård, långa promenader i skog och mark och jag ska se till så att din hund mår bra och får utlopp för sitt naturliga beteende vilket jag tycker är viktigt. Att en hund ska få vara hund och inte bara en familjemedlem =) Lite uppdatering från mig, nu ska jag leta efter en fin ljuslykta som man kan ha ute :)



Mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0