Härlig dag!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att umgåtts med mina underbar hundar <3 Vi vaknade vid cirka nio då vi blev väckta av Jocke som skulle köra till jobbet och när han hade kört gick vi upp och åt frukost och sedan körde vi hem :) Väl hemma tömde jag diskmaskinen och sedan klippte jag och borstade hundarna eftersom det var ett behov då Gnista hade fått morron tofflor xD Sedan tog jag lite rester sen igår innan jag bestämde mig för att ta en lång promenad med hundarna för vädret var helt underbart, soligt och skönt =D



En bild på Blue och Gnista sen Svalöv tiden <3

Vi var ute i cirka en och en halv timme och då var det dax att köra och hämta Linnea i stan och även biljetterna till bion ikväll som vi ska se med Amanda och Ebba! Bion vi ska se heter Tower Heist där Eddie Murphy och Ben stiller är huvudpersonerna! Nä nu ska jag och Linnea ta något att äta så det är gjort innan vi ska köra igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0