Potatis plockning och Svalöv!

Idag så har jag både jobbat och hunnit med att träffa Jenni och lilla söta Saga =) Jag slutade plocka vid halv elva och sedan körde jag hem och duschade och fixade mig innan jag och Gnista körde ner till Svalöv för att träffa Jenni och Saga. Jag tog bara med Gnista eftersom hon är lugn och finner sig i det mesta vilket var bra för Saga. Vi satt på golvet och pratade medans Gnista och Saga skulle lära känna varandra och först visste de inte riktigt hur de skulle vara mot varandra men efter ett tag så började de busa med varandra. Saga tyckte Gnista päls och svans var väldigt rolig eftersom man kunde bita i de, haha. Efter vi ätit lite så gick vi ut en runda med hundarna och då såg vi treorna från skolan som skulle åka på bal och då tänkte jag tillbaka när vi skulle på bal, sååå skoj det var =) Helt galet att det snart gått ett års sedan jag tog studenten :O

Efter att vi varit ute ett tag så tog gick vi in igen och åt lite goda muffins som Jennis mamma bakat och de var helt klart godkända! Klockan blev cirka fyra då jag och Gnista körde hemåt igen! Väl hemma så väntade en glad Blue på oss :) Gick in på datan lite och sedan gick jag en runda med hundarna och nu sitter man här och ska snart äta middag.

En liten bild på söta Saga =)



Puss o kram Olivia och gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0