Helg och lite till!

Ja nu har även jag vågat göra det som mina systrar och Amanda tjatat på mig om, nämligen tagit hål i öronen, haha. Var på Väla med mamma förra torsdagen och handlade lite presenter till studenter och mitt kusinbarn som skulle döpas :) Eftersom mamma var med så var det hon som betalde, hehe. Något mer som är lite skoj är att på söndagen (15/5) så väcktes jag av att min kusin ringde och frågade ifall jag kunde tänka mig att vara fadder till lilla Felix och visst kunde jag vara det =)

 

Fullt upp hela helgen eftersom det både varit födelsekalas för mina tvilling kusiner och även barndop =) I lördes så var vi hos mina tvillingkusiner på kalas eftersom de fyller 7 år imorgon! Det blev massa god mat och två olika tårtor som farmor bakat, vi körde hem vid cirka halv elva tror jag klockan var och när vi kom hem så kollade jag och linnea vad vi skulle ha på oss, på dopet. För mig blev det studentklänningen och en bolero.

Söndag!

Klockan ringde halv åtta men gick inte upp förrän vid åtta för att gå i duschen och sedan göra mig klar till dopet. Vi åkte hemifrån vid tjugo över tio. Framme vid kyrkan gick vi in och satte oss och väntade på min kusin med familj :p Det varade en och en halv timme i kyrkan vilket var väligt långt tyckte jag, haha. Men jaja jag blev fadder till Felix iaf =) Efter kyrkan åkte vi hem till min kusin och åt lax med ny potatis, mums! Även där blev det tårta. Efter att Linnea haft Felix så tog jag honom och jag fick honom även till att sova, hehe. Lite stolt där, bra början som fadder, haha. Kommer lite bilder från dopet när jag fått bilderna av Linnea.

Måndag!

Jaha då har man stått på potatis maskinen för första gången i år, inget skoj men pengar in!!! Nu ska jag sova, ska träffa Sanna imorgon och planera hur vi ska plugga hunddagisutbildningen =D

God natt :) Olivia och gänget!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0