Ceasar Millan!

I lördes blev jag skjutsad in till Sanna och sedan  körde vi ner mot Malmö för att träffa några kompisar från gymnasiet. Vi åkte först hem till en tjej som gick i Sannas klass där vi åt pannkakor och massa fruktsallad, mums! Vid cirka fyra satte vi oss i bilen och körde till Malmö arena där vi skulle kolla på Ceasar Millan =D Man satt helt spänt på att vänta tills de skulle börja, hihi. När klockan slog sju så släcktes det ner och Ceasar kom in på scenen. Han hade inga hundar med sig själv från USA utan han tog fyra hundar från Sverige som han skulle hjälpa :) Jag tyckte att hela showen var bra och det var helt klart värt pengarna.





Ni som tror att Ceasar slår, sparkar och använder el-halsband som sett de på youtube ska inte tro på det, utan det är någon idiot som har suttit och klippt och klistrat så det ska se ut som Ceasar för att folk ska tycka illa om honom. Vissa tror ju att hundarna reagerar på ordet "schh" pågrund av att han använt el-halsband på hundarna men detta är INTE sant. Det fick jag bevisat i lördes!! Det jag gillade med honom var att om man är lugn och avslappnad och inte skriker åt hundarna så blir faktiskt allt bättre, har testat de på både mina egna och låne hundarna jag har ibland och jag tycker det funkar bra :)

Efter Ceasar så körde vi till Hbg för att där gå ut på The Tivoli och vi träffade två av Sannas kompisar, skoj! Vid cirka två så åkte vi hem eftersom det inte var så jätte skoj där och inte så mycket folk. Men jag hade lite tur eftersom de visade Eurovision songcontest så jag fick se hur det gick för Sverige, haha. När jag var hemma igen så somnade jag vid cirka halv fyra och sedan sov man länge på söndagen, skönt!

Puss o kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0