Agility =)

Har börjat träna agility med Gnista på söndagar, var på första kursen i söndags och såå kul det är =D Så nu ska träningen förhoppninngsvis komma igång på allvar. Det är så kul att se hur det lyser i hennes ögon innan hon får springa iväg över hinderna, haha. Nu vet jag lite vad jag ska träna till nästa gång för det är mest jag som måste lära mig hur jag ska springa och styra henne =) Men om allt går bra och vi utvecklas så kommer vi nog börja tävla.

Åh måste ju berätta att idag fick jag mitt kurs kompendie idag och det verkar såå skoj så tror jag ska börja med det imorgon och sedan ska jag nog gå en runda med hundarna innan vädret blir för varmt om det blir varmt imorgon vill säga :) Nu ska jag ta in hundarna och sedan lägga mig tror jag!

Blev ett litet inlägg iaf, haha.

God natt, Olivia och gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0