Söndag!

Så härligt väder det varit hela helgen, man blir så glad i kroppen för vårkänslorna har verkligen kommit fram =D Igår (lördag) så kom min nästkusin så gick vi en runda med hunarna och var ute i cirka en timme och sedan på kvällen fixade jag till mig och åkte sedan hem till Therese som fyllt helt 20 år!!! Så Grattis till henne =D Själv har man typ ett helt år eller ja 9 månader tills man är 20. Det var mycket skoj att träffa henne och hennes syster igen blir ju inte allt för ofta längre, tyvärr :( Jag var hemma vid cirka ett men somnade inte förrän vid halv två. Idag (söndag) vaknade jag vid nio då jag gick ut i soffan för mamma och pappa satt och kollade på Vasaloppet så jag åt lite frukost vid tv men sedan blv jag så trätt igen att jag somnade i soffan ett tag, haha. Men jag missade inte målgången så jag säger Grattis till Brink som gick i mål 11.51 :) Jag klädde på mig och sedan körde jag och hundarna till Sanna och Selma för att sedan köra vidare till Sibirien för att gå en lång runda i skogen. Det märks att våren är påväg för nästan hela parkeringen var full av bilar och när vi gick i skogen mötte man folk nästan hela tiden och jag är såå stolt över Gnista för hon bryr sig verkligen inte om andra hundar eller människor vilket jag tycker är rätt skönt för då behöver man inte vara rädd att hon ska springa iväg till andra när man har henne lös :) Haha och Blue han är ju en sort för sig xD Nä men han var faktiskt också jätte duktig, skällde inte på dem andra hundarna som han ville hälsa på så det börjar blir lite förbättring iaf =) Vi var ute en timme och sedan körde vi hem till Sanna och då fick hundarna vara ute och leka medans vi kollade lite Hunddagistbildningar eftersom man måste gå det för att kunna öppna eget Hunddagis och vi hittade en utbildning i Sthlm så vi mejlade och frågade lite, så nu väntar vi bara på svar! Imorgon är det dax för praktik igen, skoj!

Lite om min helg, hur har eran helg varit? :)

Puss Olivia och gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0