Nu händer det saker!

I söndags var jag och hundarna hos Sanna så gick vi en runda och sedan kollade vi lite efter Hunddagisutbildning och vi hittade en i Sthlm som verkade skit bra så vi mejlade henne och fick svar på kvällen och den verkade bra! Tänk vad en hemsida kan göra mycket! Så det blir nog att vi går den i början av Maj. Blir nog att man läser den på distans och då kan vi bestämma lite själva hur vi vill lägga upp utbildningen och så =) Jag har även varit duktig och beställt mina visitkort så nu längtar jag tills dem kommer så man kan se hur dem blev. Jag får ju inte glömma att det varit ett underbart väder ute hela helgen, man har ju haft riktiga vårkänslor så kanske är våren på G, vem vet :P Nu ska jag även vara hundvakt till underbara Timon från Sheltiebeautys kennel och han är så duktig för han söker kontakt när man är ute och går. Men tyvärr så får han nog inte stanna här :(

Puss o kram Olivia och gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0