Längesedan!

Oj det var visst ett tagsedan som jag bloggade men har inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Veckorna rullar på tycker jag, snart helg igen :) Imorgon åker Timon hem igen vilket både är skönt och tråkigt för nu har man ju vant sig att ha tre hundar. Jag har planerat att öppna mitt hunddagis till våren 2012 som jag kommer att ha här hemma på gården då jag kommer att erbjuda långa och härliga promenader i skogen och på stranden och även erbjuda om man vill ha sin hund vaccinerad och en hälsokontroll 1 eller 2 ggr om året =) Detta är min dröm som jag vill gå i uppfyllelse!! Men det är så att jag behöver någon som sätter lite press och fart på mig så jag får det gjort! Men min början är att jag ska gå en Hunddagisutbildning i början av Maj och även en Starta eget företag kurs. I sommar så ska jag minsann försöka få igång renoveringen som är stor men som jag tror kommer bli såå bra. Så skoj att få inreda det hur man vill och det ska bli såå mysigt och bra! Nu är det snart Greys Anatomy dags att ta ut hundarna!

Pusshaj Olivia och gänget <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!Lycka till med dina drömmar.Hoppas allt löser sig.Många kramar från farmor.Ha en bra dag och en trevlig helg.

2011-03-24 @ 09:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0