Hundvakt!

Just nu här hemma så har jag tre hundar, är nämligen hundvakt till lilla Timon från Kennel Sheltiebeautys och han är så duktig, följer efter mig hela tiden och kommer när jag kallar. Idag så var vi ute och gick på stora ängar där pappa och farfar var och höll på att röja undan lite ris och då fick han miljöträning med massa såna ljud som han inte är van vid, vilket är bra för honom :) Det är så skoj att se hur han följer efter dem andra, speciellt Blue eftersom Timon ser honom som en storebror, gulligt! Gnista bara finns där som en lek kamrat men som man ändå ska ha respekt för :P Jag hoppas att jag kan få igång mitt Hunddagis eftersom hundar är mitt stora intresse och jag har fått så mycket beröm för att Gnista är så duktig, stolt över henne! =) Så varför inte göra något man är bra på och trivs med <3 Nu ska jag i duschen, ha en bra fortsättning på lördagen!

Kram Olivia och gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0