Helgen!

Jaha så har denna helgen med gått. I lördes åkte vi upp till Växsjö för att flytta Ida till en annan lägenhet oxå åt vi på en restaurang som inte var någon höjdare, jag ville ha en hambugertallrik men det hade dem ju såklart inte på en lördag så jag fick ta dagens som var laxlasang och det var ingen jätte höjdare :( Det blev jag som körde hem hela vägen och vi var väl hemma vid halv fem cirka! Det var Jocke som fick stå för att ta ut hundarna men även farfar gjorde det, Tack! På kvällen åkte vi ut till mormor och morfar för att mamma skulle visa kort oxå åt vi och fikade där, körde hem vid elva cirka om jag inte minns helt fel^^. Söndag morgon/förmiddag steg jag upp vid elva eftersom vi hade ställt om klockan så det var lite halv segt, haha. Då satte jag igång och stor städade hela mitt rum, skönt! Så nu är där vår fräscht med nytvättad matta och nya ljus i ljushållarna, mys! På eftermiddagen kom min moster med sin hund oxå klippte jag både klorna och pälsen =) Sedan tog vi en promenad innan jag körde Linnea in till stationen! När jag var hemma igen tog jag det lugnt och packde ihop liyr av mina saker til praktiken =) Nu ska jag fortsätta kolla på Djursjukhuset!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 23:21:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0