Härlig dag!

Idag har jag varit ute med hundar hela dagen, såå skönt! Tog in hundarna bilen vid kvart över ett och körde upp till Faxeröd för att ut och gå med Therese Hansson och hennes pudlar och vi gick vid Djurholmarna. Härligt att gå med så många hundar eftersom vi hade tre var, lite lagom med 6 stycken, haha. Men det är skoj att se hur de fungerar i flock med andra hundar som de inte träffat innan men allt gick bra, inget bråk men lite tjavs eftersom de skulle bestämma rangordning. När vi kom tillbaka till bilen så åkte vi hem till dem oxå kollde jag i deras lilla stuga innan vi körde vidare hem till min faster och kusiner som var ute oc h fikade =) Vid halv kvart i fyra så tog vi en promenad på en halvtimme. Min kusin som är 6 år fick gå med Gnista och det är så skoj att för han är så duktig med hundar så tror han kommer bli en bra hundägare när han blir äldre ;) Har tyvärr inga kort eftersom jag inte har någon bra kamera förutom mobilen.

Imorgon är det praktik och på onsdag börjar Greys Anatomy vilket betyder att jag ska till min favorit kompis, Wiiee =)

Puss o kram Olivia och gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0