Varmt!

Som alla andra dagar så har denna dagen varit väldigt varm men det har ändå fläktat vilket har varit skönt! Idag när jag vaknade och hade ätit frukost så tog jag, Ida och hundarna en runda och hälsade på farmor och farfar och vi satt där och pratade ett litet tag och vi fick även se deras bilder från Italien. Vi var nog där en timme innan vi begav hos hemåt igen, och väl hemma fick jag klippa gräset :) Vid cirka fem i tre så körde vi till mina kusiner och hälsade på och Ida fick hjälp med att lägga över word på sin data medans jag hoppas studsmatta med våra kusiner. När de var klara med Idas data så gick vi och satte oss i soffan och kollade på deras bilder på Italien. Farmor och farfar var där med mina kusiner för en vecka sedan! Klockan blev fyra och då körde vi hem igen och Ida började på maten och jag klippte klart gräset :)
Imorgon blir det jobb, så upp klockan sex, usch :( Money, Money, Money =)


Bild tagen för ett och ett halv år sedan i Svalöv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0