Midsommar<3

Jag hämtade upp Jane och Ica med hundar på stationen och sedan körde vi hem också fick hundarna leka av sig lite innan vi gick upp till våra grannar där det var midsommar fest! Det var mycket roligt och inget jag ångrar :) Träffade några av Jockes kompisar vilket var skoj och även Jocke. Blev mycket prat, många tårtor och även dans på kvällen. Klockan blev cirka tre när vi gick hem tror jag och sedan somande vi inte förrän vid halv fyra.



Tack Ica och Jane för en underbar midsommar och tack Jocke för att vi fick komma =) <3

Nu blir det snart agility för mig och Gnista!

Kommentarer
Postat av: Jane

tack själv <3 :)

2011-06-27 @ 22:26:33
URL: http://thediaryofjane.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja, tack själv det var jättetrevligt... tänker fortfarnadne på laxpajen(A)

2011-06-28 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0