Lycklig =)

Vaknade vid nio men gick inte upp förrän halv tio, skönt! Åt lite frukost och sedan gick jag ut till pappa så började vi på min nya agilityhage =D Lycklig =D

Vid två gick jag in och fixade mig lite och sedan körde jag in till stan för att kolla på Harry Potter och Dödsrelikerna Del 2 med Amanda :) Filmen var bra men eftersom jag inte läst böckerna så har jag inget annat att jämföra med, haha.



Har även beställt denna idag =D



Vad tycks?

När jag kom hem igen fortsatte vi på hagen och satte upp nätet men har en del kvar som ska fixas imorgon hoppas jag, så att man kan börja använda den =D Igår så tog jag ner min gamla hage eftersom den blivit för liten, haha. Lite många hinder xD Nu blir det snart hel kyckling med ris, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0