Härligt!

Wiiee äntligen en fin och underbar dag, solen har lyst hela dagen vilket har varit väldigt skönt efter dessa gråa och tradiga dagar. En sådan här fin dag så körde jag ut till Amanda Svensson och vi cyklade sedan ner till hamnen i Torekov och låg vid stranden ett tag innan vi cyklade vidare för att köpa glass, mums! Blev en Daim strut. Vi satte oss ner på gräset och åt glass och nöjt av vädret innan vi cyklade hem till hennes mormor där bilen stog och körde sedan hem till Amanda och pratade lite innan jag körde vidare och hälsa på lilla Selma som är 14 veckor Golden valp (mina kusiners hund). Som hon växt men tur de, haha. Vid halv sex körde jag hem igen och väl hemma blev det grillat med potatis i ugn, gott! Nu blir det duschen innan jag går en runda med hundarna!

Puss o kram Olivia och gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0