Välkommen 2011!

Ja oj vad tiden springer iväg, redan 2011 och det var ett bra tagsen jag bloggade xD Det har ju hunnit vara både lillejulafton, julafton och nyår =) Hela julen till bringades hemma vilket var rätt skönt faktiskt och i julklapp fick jagolika böcker om hundar, en reflex jobbar jacka, galge till mitt trimbord som jag fick när jag fyllde år, fläkt till datan m.m. Oxå kom nyår som spenderades nere i Beddninge med Ica, Julia och Jane :) Jag och Julia körde hem till Ica i Genarp och sedan körde vi därifrån till deras stuga i Beddinge :) Vi hade det riktigt trevligt med mat, spel och singstar. Vid tolv slaget var vi ute och kolla på andras raketer eftersom vi är hundvänner så skjuter vi inga egna raketer! Men vi var inte ute så länge eftersom det blåste såå kallt men väl inne när vi plockat fram godis, chips och ostbågar så tände vi tomtebloss^^. Klockan var väl ungefär fyra när vi la oss :) På morgonen vaknade jag vid nio men somnade om igen vid halv tio och sen vakna jag igen vid tolv :P Vi käkade frukost och sedan begav vi oss hem mot Ica vid cirka två.

Nu året 2011 så har jag lite planer av vad jag ska hitta på :) I Januari till Mars så ska jag göra arbetspraktik hos min Veterinär vilket ska bli skoj. Gjorde min praktik där på gymnasiet med och vi kommer bra överens och jag får hjälpa till mycket och tycker det är givande =D Sedan har jag en plan på att starta eget företag som kommer att vara hunddagis eller hundpensionat så det ska jag kolla upp mer noggrant hur det är med utbildning, startbidrag m.m. Men det är något jag tycker verkar roligt och det är inget jag förlorar på. En sak till som är skoj är att jag ska få en ny data. En Macbook Pro =D

Lite bilder från Nyår, tagna av Jane:



Jag har tyvärr inga bilder på datan då jag har rensat den så dom ligger på min externa hårddisk.



En bild på Gnista, Blue och Selma sen i höstas på kullaberg =)

Puss o kram Olivia och gänget :P

Kommentarer
Postat av: Jane

En riktigt härlig nyårsafton! :) Tycker att vi ska samlas lite oftare. ^^

2011-01-11 @ 20:48:11
URL: http://thediaryofjane.blogg.se/
Postat av: Jane

En riktigt härlig nyårsafton! :) Tycker att vi ska samlas lite oftare. ^^

2011-01-11 @ 20:48:20
URL: http://thediaryofjane.blogg.se/
Postat av: FARMOR

Hej! Läste din blogg idag. Kul att du fått praktik hos Nina ock lycka till med dina planer.Kram Farmor

2011-01-12 @ 10:26:19
Postat av: Rebecca

Med en så bra dator finns där ingen anledning till att INTE blogga så vi ser fram emot många inlägg! ;)

2011-01-13 @ 21:11:52
URL: http://Lovingmylife.se
Postat av: Olivia

Rebecca då får du bli min första lärare i Mac :-p haha.

2011-01-14 @ 01:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0