Trött!

Okej nu börjar de bli lite tröttsamt att gå och bo hemma, så MÅSTE ta mig i kragen och våga söka ett jobb. Men nu framåt i 3 månader så ska jag göra praktik hos en hästtandläkare men hon är även smådjursveterinär. Sen vill jag försöka kolla upp hur man går tillväga för att starta eget för min dröm just nu är att starta Hunddagis och sedan vidare utbilda mig till hundinstruktör, hundmassör och även till trimmare. Och detta är något som SKA ske! Tror det är så om vi börjar renovera i gamla längan där jag hade tänkt ha de så kommer det nog gå lättare för mig att ta mig framåt och att jag kan hitta ett jobb så att jag kan tjäna några slantar och flytta hemifrån vilket jag redan jobbar på men som inte är så lätt. Önskar att det var lättare. Nästa vecka börjar jag med min praktik och där jag även kommer få lära mig att bokföra vilket nog kommer ta ett tag xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0