Fredag!

Tänk så fort en vecka kan gå, redan fredag :O Idag gick jag upp vid halv tio och sedan vid kavrt, tjugo över tio körde jag vidare mot Hjärnarp för att lämna Blue hos Sheltiebeautys, dags för parning men som de ser ut nu så händer det inte så mkt, men men. Lämnade an och körde sedan in till stan en snabbis för att fixa biljetter till Tomas Petterson på Liseberg teatern men de gick ju mindre för man var tvungen att boka dom över nätet först, suck :P Så det var bara att hoppa in i bilen igen och köra till Hjärnarp igen för att prata och bolla ideér :) Vid cirka halv två så tog jag med mig Molly och Belle hem för att hämta Gnista och sedan köra vidare mot hundparken där vi träffade Sanna och Selma. Vi var där i en cirka halvtimme, tre kvart och sedan körde vi hem Sanna med hund och sen vidare för att hämta Linnea på stationen vidare sen för att lämna Molly och Belle. Sen hem igen och väl hemmea tog vi det bara lugnt men så konstigt det känns att bara ha en hund hemma xD Men Blue kommer hem igen ikväll =D

Nu blir det fredags mys med Let´s dance!




Kvällsrundan innan sovdags :P

Kram Olivia och gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0