Skönt!

Jaha då var denna helgen med snart över, helt galet så fort de går! I lördags hände det inte så mycket mer än att grannarna skrämde oss så vi nästan hoppade 1 meter upp i soffan. Vi trodde det var någon som knackade på vårt vardagsfönster men det var bara dom som smällde reketer eftersom det var 60 års fest :) Sen på kvällen så kollade jag på This is It med MJ, en film som jag tycker är så bra och sedan var där en annan film som började men kollade bara lite eftersom jag sedan somnade till tv:n och vaknade av att den var igång så de blev att stänga av den och somna om igen. Idag söndag så kom Amanda och hennes hundar hit så gick vi en låång runda med alla fyra hundarna i skogen vilket var såå skönt!! Ikväll har de bara blivit att kolla på Solsidan och nu Time Out :)



Mina favoriter nu och för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0