Nu funkar de igen.....nästan :P

I måndes fick jag hjälp med att fixa radion i bilen för den har inte funkat pågrund av att den inte hittat någon kanal & inte velat spara kanalerna som jag velat. Men vi hittade felet och det var att de va fel kopplat i sladdarna. Men radion hittade ändå ingen signal så vi kom fram till att det måste vara fel på antennen men igår när jag körde hem från praktiken så var där perfekt signal på både RixFm och Mix Megapol....hm..skumt! Men vi ska se hur länge de håller annars måste man byta hela antennen. Fick även mina blinkers lampor och skylt belysningen bytade =)

Tog ett gulligt kort på hundarna när dom ligger och sover:



Idag så ko Sanna och Selma oxå gick vi en låång runda i skogen som jag och farfar gick häromdan så nu har man en ny runda att gå, fast läskigt att gå den själv xD Nä nu ska jag väl snart börja på middagen som består av makaroner och falukorv, mums!!

Puss o kram Olivia & gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0