Melodifestivalen 2011!

Galet nu är det Melodifestivalen igen, helt sjukt vad det går fort. Idag tog jag en lång sovmorgon vilket var rätt skönt och sedan tog jag en runda med hundarna, blev lite imponerad på Blue idag för han var jätte duktig på inkallning idag öven om Gnista hoppade mit honom =D Sen när vi kom hem igen så plockade jag fram dom efterlängtade agility hinderna som stått inne hela låång vintern och hör och häpna, även Blue idag hoppade och följde mig fint när jag tog han genom hinderna. Kanske han kan bli en liten agility hund ändå, man kan ju hoppas :) Imorgon kanske vi åker till Amanda och går en låång rund =D Nu ska ja gå och poppa popcorn till mig och fortsätta kolla tv :)

Wiiee Danny gick vidare, han var ju bara bäst ikväll!!

Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0