Litet inlägg!

Jaha då kommer här ett litet inlägg igen =) Idag tisdag har jag varit på praktik och det är skoj, får göra massa saker hela tiden och lär mig en massa! När jag kom hem tog jag hundarna och gick en lagom runda, så skönt! Vet inte vad jag gjort om jag inte hade haft hundarna för om jag inte hade haft dom så hade jag inte kommit ut på samma sätt eller ja det vet man inte. Men även om de så regnar ute så är man vungen att gå ut. Imorgon (onsdag) så ska Blue iväg och para en tik som visade sig att vara Gnistas mamma vilket jag tyckte var lite roligt, haha. Kul att se ifall Gnista fortfarande är lik henne! Sen efter parningen åker jag hem till min nästkusin Bea och får håret klippt och underhåret färgat igen i mörkbrun som jag trivs väldigt bra i =D

Här kommern bild på Gnista som valp! <3

Första bilden som jag tog på henne <3


Blue som valp! <3


Ha en fortsatt bra kväll // Olivia & gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0