Klassfest :)

Igår kväll så var man på klassfest med gamla klassen från högstadiet och det kändes allt lite konstigt att träffa nästan alla, fattades 5 stycken. Jag blev hämtad av Py och sedan körde vi och hämtade Elle och sen körde vi in till stan för vi skulle fixa lite saker och sedan körde vi vidare hem till Pierre i Munka :) Sedan kom alla vid halv sju, sju. Vi beställde pizza och satt och pratade massa om vad vi höll på med just nu, kul att veta vad alla gör. När vi ätit upp så kom kortleken fram och det blev lite olika drickspel men jag var bara med på 2 stycken, haha. Mycket roligare att kolla på när andra blir fulla xD När klockan blev närmre halv två så fixade jag skjuts så att jag kom hem <3 Väl hemma möttes man av det bästa man kan göra, Glada hundar =D Jag fick även gå ut och kolla till våra kalvar eftersom det blev två stycken igår :) I år är det jag som bestämt vad dem ska heta och jag valde att gå efter Disney namn så just nu har vi Koda, Baloo, Pumba och Simba :P Får väl ta kameran med ut någon dag och ta kort på dem alla =)

Idag (söndag) blir det en promenad med hundarna plus en eller två låne hundar och tänkte ta en promenad i skogen om jag får med någon förstås, haha. Sen ikväll blir det att hämta mamma och pappa på Sturup eftersom de kommer hem från en skön semester från Teneriffa :)

Hörs senare, Olivia och gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0