Äntligen!!

Vilket härligt väder det varit idag, man har ju haft lite vår känslor i luften =D Haha idag hände det något skoj, mobilen ringde i fm och det var farfar som ringde och han ville bli hämtad så frågade jag var han var och då hade den bilen som är såå bra och aldrig har några problem xD ( Caddyn) stannat så jag fick köra och hämta han med min fina rara lilla bil^^. När jag kom hem igen så städade jag eftersom mamma tyckte jag skulle göra de, haha. När klockan var kvart i ett körde jag till Hjärnarp för Blue skulle para en tik som heter Stella och som oxå är Gnistas mamma och det är helt sjukt galet så lik Gnista är henne, man trodde nästan att det var Gnista som var där fast en mindre version, rätt fräckt :P Efter parningen körde jag hem och duschade av Blue lite och sedan tog jag min lilla bil och körde vidare till Bea för att bli klippt och och färgad så nu är det mörka lite mörkt igen =) Ikväll händer det inte så mkt blir väl äta, tv och sen en runda med hundarna.

Puss o kram Olivia och gänget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0