Oj vad tiden går!

Ja precis som det står på rubriken, tiden går. Nu kommer jag bara vara i tonårs världen i en dag till och sedan går man över och blir 20, helt galet!! Kändes som jag blev 18 för bara några dagar sen xD På min födelsedag har jag ingen anning om vad vi ska hitta på eller jag har mina aningar :P Men det ska bli spännande!
Ja och vad som hänt sen jag bloggade sist är väl att Blue ska para en tik i Januari, och det är ju snart jul och snart nyår helt galet! Idag fredag har jag städat huset lite och även hunnit med att julpyntat mitt rum så nu har jag fått lite julkänslor fast snön fattas :( :) i Onsdags var jag även och förlängde mina naglar så det känns lite konstigt att ha lagom långa naglar nu xD Men fina och nöjd blev jag =D

Förresten ni har väl inte glömt att kolla på julkalendern iår, för den är ju faktikst riktgt bra och spännande =)



Nu ska jag ta och gå lilla rundan med hundarna så dom blir lite glada och ikväll blir det fredagsmys med lillasyster, hundarna och Jocke <3

Puss o kram Olivia och gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0