18 Dec, 20 år!!!!!

Så har man äntligen blivit 20!!!!

Dagen började med att mamma, pappa och Linnea kom in och sjöng för mig då jag även fick två paket som innehöll en systemkamera och en kamera väska m.m. När jag öppnat paketen klädde jag på mig och sedan blev det frukost =) Vi satt vi köksbordet ett tag och pratade och lite så innan jag gick och bytade om & sminkade mig och när vi var klara cirka kvart i tio så satte jag och mamma oss och kollade på julkalendern. När klockan blev tio så kom även Jocke ner som skulle vara med på äventyret =D

En sådan här kamera fick jag =)




Mot Tivoli =)



Vi körde vid cirka tio över tio in till stationen i ängelholm då vi skulle ta tåget, eftersom jag inte visste vart vi skulle så var det lite spännande, hihi. När vi satt på tåget fick jag ett samtal av Sanna och hennes gäng från Svalöv och de sjöng så vackert för mig :P Då jag även fick reda på att hon skulle passa mina hundar så det kändes bra :) När vi kommit till HBG så hoppade vi av tåget och gick upp för att ta båten över till Danmark men innan vi gick på båten blev det lite fotografering men har tyvärr ingen bild här på datan eftersom det var mamma som tog kortet. Inte långt efter så öppnades dörrarna och vi kunde gå på båten. Något som var skönt var att inte behöva hålla koll på klockan utan bara att hänga med :P Eftersom jag inte gjorde det så vet jag kappt när vi var framme i Danmark xD Men när vi var framme gick vi till tågen där vi skulle åka till Köpenhamns Central, när vi framme där så var vi påväg mot utgången då någon tog tag i min jacka och då tänkte jag, vem var det!? När jag kollade så var det Ida min kära stora syster, haha. Kul med överraskningar <3 Medans Ida låste in sin väska så gick jag, mamma & pappa på toa, efter det så gick vi mot utången och mot Tivoli =) Innan vi gick in där så åt vi på en restaurang in till Tivoli och maten var mycket god men drickan var sådär :( Men men man kan ju inte begära för mycket, haha.

När alla ätit upp och vi långt efter ett tag fick notan gick vi mot Tivoli och in. Eftersom jag inte hade några speciella förväntningar så njöt jag bara för stunden och sällskapet <3 Vi kollade lite i dem olika bodarna och vi köpte även åkband så vi kunde åka lite karuseller, skoj! Eftersom det var min dag så tvingade jag upp pappa i en karusell som han tyckte verkade lite läskig men när vi kom ner igen tyckte han den var rätt skoj vilket även Jocke tyckte =) Annars gick vi bara runt och kollade lite på alla lampor och sånt som var på träden och husen! När det blev mörkt var det ju extra mysigt! Innan vi gick mot utgången så åt vi frukt som var doppad i chocklad vilket var såååå gott!!!! Jordgubbarna var extra goda :p När vi ätit upp så begav vi oss mot utgången och mot tåget, Ida och Linnea hämtade henne bagage, mamma och pappa tog biljett :) Jag och Jocke väntade på dem andra bara och njöt av varandras sällskap!

Vi tog tåget från Kphm halv sju och eftersom Linnea skulle till Malmö åkte vi med henne dit och sedan vidare mot ängelholm då vi var framme tjugo över åtta. Vi gick mot bilen och körde och hämtade mina små älsklingshundar hos Sanna som hade skött sig bra, stolt matte^^. Väl hemma bytade jag byxor och sedan följde jag och hundarna med Jocke hem där vi sedan spenderade restan av kvällen :)

Tack mamma, pappa, Linnea, Ida och Jocke för en underbar dag! Älskar er alla <3

Sedan firar vi mig när jag öppnar mitt efterlängtade Hunddagis 2012-04-01 som det är planerat till =)

Puss o kram Olivia & gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0