Ullared!

Igår så var jag på Ullared med samma folk som jag var med i Gbg förutom ett par. Eftersom jag inte hade något speciellt att kolla efter så blev det inte så mycket, blev två tröjor, klipp maskin, några sockor, en hängare som jag kan hänga hundarnas koppel på, effileringssax och en termometer för att kunna ta tempen på hundarna. Mesta tiden gick till att hjälpa Jocke att hitta nya kläder :P Vi fikade lite och sedan vid kvart i åtta var vi ute, gick och la alla påsar i bilen och sedan gick vi och åt lite innan vi körde hemåt igen! Vi var hemma vid halv elva cirka och då stannade folket hos Jocke så satt vi där och pratade lite innan dem körde hem igen och det var dax att gå och lägga sig, skönt efter en dag att gå hela tiden :P Men alltid roligt med nya saker =) Imorgon blir det lite jobb igen på eftermiddagen!


Puss o kram Olivia och gänget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0