Snart så =)

Igår satt jag och pluggade hund och blev då klar med nio hundar av 15 så det börjar närma sig med storm steg att man blir klar med utbildningen, bara provet med som ska skrivas, härligt! Jag tänker väldigt mycket på hur jag ska ha mitt hunddagis, tänkte ju ha tre olika rum och sen ett trim, massage (som ska vara i samma) där man kan pyssla om de hundar som ska bli klippt eller bara behöver lite avkopplande massage :) Men just nu hänger allt på min pappa eftersom han inte vet om han ska ha kvar grisarna eller inte, för jag ska ju då antingen ha det i ena längan där grisarna är nu eller ska jag ha det i en annan länga tvärs över gården där det behövs ordentlig renovering! Hoppas verkligen detta går i uppfyllelse eftersom det är hundar jag vill hålla på med och utvecklas med!
Nä nu ska jag ta och tömma diskmaskinen och sedan bada två skitiga och fällande hundar så dom luktar lite gott med ett schampoo som jag fått låna av Amanda och jag blir super nöjd med resultatet =D

Puss o kram Olivia och gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0