Fullt hus!

Ja nu har man snart haft fyra hundar i en vecka, puuh. Roligt men samtidigt mycket jobb speciellt när en av tikarna löper och man får vara som en hök efter Blue men, men hoppas det är över efter helgen :) Annars flyter väl allt på som vanligt, Ida börjar skolan nästa vecka så då är man helt själv igen med föräldrarna och jag kämpar på med min hunddagisutbildning men är klar med alla 15 raserna vilket är skööönt så nu kan man fokusera på att läsa 5 olika böcker som bara handlar om hund och som jag sedan ska skriva en recension på och sedan kan jag göra provet =D

Idag fredag har jag bara tagit det lugnt med hundarna, vi tog en timmes promenad innan och vilken skallebank jag fick då :( Känns som det hänger åska i luften! Imorgon blir det kräftskiva hos Sara och Stefan :) Och Jocke ska även köra lergökarallyt med sin gamla Victor :P

Lite bilder på hundarna!



Gnista, Molly, Mimmi & Blue ute på långpromenad!



Mimmi i trädgården!



Gnista, Blue och Molly!



Blue & Molly!

Imorgon blir det att köra Ida till Växsjö och jag gör mamma sällskap <3

Puss o kram Olivia och gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0