Telefon!!

Åh för cirka två helger sedan så tappade jag min mobil i gruset här hemma och då sprack den i glaset så nu får jag ha min gamla Nokia, suck. Men känner sig så handikappad att inte kunna gå in på nätet på mobilen, kolla mejlen eller kolla facebook, haha. Vad då att man blir beroende xD Det känns lite uråldrigt, men jag har lärt mig en läxa att skaffa mig skydd och plast till skärmen. Men idag så ringde dem från där jag lämnat in den och när jag hörde att det var dem så tänkte jag YES min mobil är klar och jag kan hämta den =D Men icke så nicke så var det inte utan dem ville bara höra om det var jag som lämnat in den med sprucken skärm oxå fick jag reda på vad de skulle kosta också sa han att ja men då skickar vi in den till lagning. När jag lagt på så tänkte jag men hallåååå ni har haft den inne i en vecka och inte skickat iväg den, vad då störigt!! Där blev jag lite lätt besviken på dem!!!!! Jag saknar ju min fina HTC Legend :( Men men jag får väl överleva typ två veckor till, suck säger jag bara.



Nu ska jag ta en runda med hundarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0